• Goedemiddag,

Ik krijg steeds een 520-error: web server is returning an unknown error. Ik moet daarbij vermelden dat ik ook werk met cloudflare. In de PHP error log krijg ik het volgende te zien:

Tue Oct 06 14:35:55.289152 2020] [lsapi:notice] [pid 19375:tid 139809322309376] [client ||||] [host www.||||.nl] Backend log: PHP Warning: array_replace_recursive(): Expected parameter 2 to be an array, string given in /home/||||/domains/||||.nl/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-myparcel/includes/admin/settings/class-wcmp-settings-data.php on line 168\n, referer: https://||||.nl/

Jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Viewing 4 replies - 1 through 4 (of 4 total)
  • Zelfde probleem hier sinds de laatste update.

Hier ook. We zijn nu terug naar een oudere versie
    Zou fijn zijn als dit zsm wordt opgepakt!

Plugin Author Richard Perdaan

(@richardperdaan)

Momenteel zijn we bezig met meerdere onderdelen van de plugin. Dit probleem is bij ons bekend en we zijn ermee bezig.

Plugin Author Richard Perdaan

(@richardperdaan)

Gisteren ben ik heel de dag bezig geweest om het probleem te reproduceren. Helaas is het mij niet gelukt om deze error ook op mijn test-omgevingen te krijgen.

Ik zou jullie graag willen adviseren om een mail te sturen naar [email protected]. Dan kan ik of mijn collega kijken wat er precies fout gaat en dat wellicht in de volgende versie oplossen.

Naar verwachting zal er maandag een nieuwe release plaats vinden (daar zal de oplossing nog niet in zitten).

Viewing 4 replies - 1 through 4 (of 4 total)
  • The topic ‘520 error’ is closed to new replies.