Update Elementor error 503
-
After update last version of Elementor, I′m unable to update main page.
I get and error 503 when trying to load Elementor interface just for one page, home.On inspector I see this
<blockquote>VM271:10 Uncaught (in promise) ReferenceError: separator_html is not defined at eval (eval at v.template (load-scripts.php?c=1&load[chunk_0]=underscore,shortcode,utils,jquery-core,jquery-migrate,backbone,wp-util,wp-backbone,media-models,moxiejs,plupload,wp-plupload,jqu&load[chunk_1]=ery-ui-core,jquery-ui-widget,jquery-ui-mouse,jquery-ui-sortable&ver=5.3.2:1), <anonymous>:10:10) at u (load-scripts.php?c=1&load[chunk_0]=underscore,shortcode,utils,jquery-core,jquery-migrate,backbone,wp-util,wp-backbone,media-models,moxiejs,plupload,wp-plupload,jqu&load[chunk_1]=ery-ui-core,jquery-ui-widget,jquery-ui-mouse,jquery-ui-sortable&ver=5.3.2:1) at Object.render (backbone.marionette.min.js?ver=2.4.5:22) at i._renderTemplate (backbone.marionette.min.js?ver=2.4.5:23) at i.render (backbone.marionette.min.js?ver=2.4.5:23) at i.render (editor.min.js?ver=2.9.1:31) at i.render (load-scripts.php?c=1&load[chunk_0]=underscore,shortcode,utils,jquery-core,jquery-migrate,backbone,wp-util,wp-backbone,media-models,moxiejs,plupload,wp-plupload,jqu&load[chunk_1]=ery-ui-core,jquery-ui-widget,jquery-ui-mouse,jquery-ui-sortable&ver=5.3.2:1) at i.renderChildView (backbone.marionette.min.js?ver=2.4.5:22) at i._addChildView (backbone.marionette.min.js?ver=2.4.5:22) at i.addChild (backbone.marionette.min.js?ver=2.4.5:22) /wp-admin/admin-ajax.php:1 Failed to load resource: the server responded with a status of 503 ()</blockquote>
Could someone help me on this issue?
Page works on browser but not possible to modify it with Elementor.
Thanks!!
The page I need help with: [log in to see the link]
Viewing 1 replies (of 1 total)
Viewing 1 replies (of 1 total)
- The topic ‘Update Elementor error 503’ is closed to new replies.